מכירה מלון, South - black sea coast, Burgas, בולגריה, Sinemorets

מכירה - Cod. 27014

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 1515.840 m²
  • חדרים: 26
  • רצפה: 3

ממוקם כעשרה קילומטרים מצפון לגבול הטורקי, העיירה הקטנה, היפה של סינמורץ, בולגריה היא-מבודדת היטב ואינו מוקף סופות המתמדת של פעילות. הנוף של העיר הוא עוצר נשימה לחלוטין. בניין זה ממוקם בעיירה קטנה זו.
 
התשתית נועדה איתן עם צורה צמודה. להשלים עם בריכה שחייה, מעקב וידאו, חניה, וגינון, הבניין הזה לא משאיר שום דבר כדי להיות רצויים. הדירות שלה ממוקמות בשלוש קומות נפרדות עבור סכום כולל של 26 דירות ומגוון בגודל 41 על ידי 59 מטר עד 105 על ידי 92 מטרים.
 
נבנה מחומרים באיכות על מנת להבטיח עמידות, בניין דירה זו מעוצב בסגנון האדריכלי המסורתי של שאר סינמורץ. הוא בנוי לצד השני של גבעה המשקיפה על הים, כך שכל דירה נהנה מנוף לים ציורי. בסך הכל, יש שישה אולפנים ו -20 דירות עם חדר שינה אחד זמינות לרכישה או להשכרה. הנוף לים ניתן ליהנות ממרפסות מפוארות בכל אחד.
 
אם אתה מסתכל על מנת לקבל דירה, לוודא לשקול שכירה או קנייה מעשירה בנייה. עבור מגוון רחב של סיבות, הם אחד מהשמות הטובים ביותר בתעשיית הדירה. מלהיות מסוגל לרכוש דירות גמורות שאין ריהוט רק כדי לדעת שכל הדלתות והחלונות הם מאובטחים, יש כל כך הרבה הטבות לרכישה מעשירה בניין שמבדילות אותם מהשאר. בנוסף, כל הקומות בדירות שלהם לרבד ואריח, אז כל מה שנשאר בעת המעבר בהיא לקשט אותו איך אתה לרצות לעשות את זה השטח שלך.
 
בזמן שאתה בהחלט אוהב את הדירה שלך מעשיר בניין, אתה ללא ספק אוהב את התרבות ואנשים של סינמורץ, מדי. מלהיות שקוע בתרבות המקומית למגיע לאהוב עמדות המקומיות, בקרוב תוכלו למצוא את עצמך בבית בעיר הבולגרית הקטנה הזה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB