מכירה חוה, Aleksandrovo, Jambol, בולגריה, Bulgaria, Yambol municipality, village of Aleksandrovo

מכירה - Cod. 31584

  • טיפולוגיה: חוה
  • אזור: 34600 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

קומפלקס ממוקם על הקרקע 000 000m2 עצמו בלב ההר Strandja וכולל כדלקמן:
יציב עם 20 תיבות סוס עם שטח כולל של 550m2
המבנה מושלך ממזרח למערב. הבנייה מוצקה. מסגרות החלונות עשויים פרופילים PVC עם זכוכית. תקרה של בנייה - קורות, שנבנו מתחת לגג שטח באמצעות בנייה של קורות פלדה קורות קרשים כי שטח משמש לאחסון חציר. בידוד של גג מכוסה אריחים. הוא נבנה לאחרונה ועונה על הדרישות העדכניות ביותר עבור חקלאות סוסים רבייה.

2 PADDOKS עם שטח כולל של 1500m2 כל.
FOLK מסעדה עם שטח כולל של 484 m2 וגינה בקיץ.
המבנה מושלך מצפון לדרום. הבנייה מוצקה. מסגרות החלונות עשויים פרופילים PVC בצבעי עץ עם זכוכית ואביזרים מפוארים נפתח בחלונות (מערכת "פולקסוואגן" - לפתוח על ידי הזזה אופסט חזית מקבילי). בניית תקרה - קורות עם בידוד ומכוסה אריחים. מבנה המבנה הוא כדלקמן: אולם למבקרים, הממוקם בכרך המרכזי של הבניין עם שתי כניסות, בהתאמה, חניה ברחוב, ויסות נפרד מחוץ לחצר (חזית מזרחית) והכניסה מהחצר (חזית מערבית) משקאות בר מובנה - באולם הדרומי, ובמטבח החיצוני המרכזי בנוי עם היכולת לבנות תנור. אחיד מוצק נבנה על הבר בחלק הדרומי של האולם. בחלק הצפוני של האולם ממש לפני המטבח מחסן ממוקם טחנת הישן אותנטי - משוחזר ומוצג. שטח המטבח מופרד כדלקמן - מוצרי הכנה, hotplate, מדיח כלים, מחסנים ועוד. חדרי המלתחה ממוקמים בדרום המבנה. ריצוף - טרקוטה, קירות - טיח, לטקס, חיפוי אבן טבעית חלקית, תקרה - קורות. דלתות - מן הרגולציה ברחוב - דלת עץ מסיבית, בצד החצר - פרופיל PVC כפול מזוגגים. ב לשירותים: תת טרקוטה קירות - faience, תקרות - טיח, מרק לטקס. נחוצים אביזרי סניטריים הדרושים מותקנים;
שלב משמעותי של התוכנית הכללית לפיתוח של קומפלקס הוא RATING PLATZ 70m / 70m. כל המסמכים הדרושים, הרשאה הבנייה כלולים זמינים.
לינה. בית הארחה עם 16 חדרים ו -4 דירות בשטח כולל של 1056 m2. כל המסמכים, הרשאה בנייה כלולים זמינים.
קומפלקס עבור ספורט רכיבה גידול "הים האדום HORSES" יש את כל המסמכים הדרושים משפטי. דוח הערכת ביקורת לערך המינימלי של הנכסים מבוצע על ידי חברת ביקורת מורשית.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB