מכירה ארבעה חדרי שינה, Varna, Varna, בולגריה, Varna-Bulgaria

מכירה - Cod. 42405

  • טיפולוגיה: ארבעה חדרי שינה
  • אזור: 362 m²
  • חדרים: 5
  • רצפה: 6

ורנה-בולגריה (האיחוד האירופי).
אנו מציעים למכירה דירת ארבעה חדרים מהודרת בשטח של 362.83 מ"ר (שטח בנוי 289.74 מ"ר), ממוקמת בקומה תשיעית מתוך אחת עשרה במתחם יוקרתי סגור מטרים מחוף הים. לנכס יש את החלוקה הבאה: מסדרון (16.24) מ"ר, סלון גדול ושטוף שמש עם שטח מטבח (84.27) מ"ר עם נוף יפהפה לחוף וגישה לשתי מרפסות, שלושה חדרי שינה, כל אחד עם חדר רחצה משלו (24, 54 מ"ר, 19.52 מ"ר, 17.30 מ"ר), יחד עם מרתף צמוד (15.29 מ"ר). סטטוס: דירה. לדירה חניה שמחירה כלול בתשלום עבור תחזוקה וניהול המתחם. (14E / m2 על בסיס שנתי).

הדירה ממוקמת בבניין עם ארכיטקטורה מודרנית על החוף. בבנייה נעשה שימוש ברמה הגבוהה ביותר של חומרים ואיכות ביצוע. במדרגות היוקרה ובשטחים המשותפים בנויה אוורור, מערכת ביוב, כולל התקנת ניקוז מזגנים, מערכת גילוי אש, מערכת הארקה, התקנת חשמל אמינה ברמת הגנה גבוהה. מסופקת תאורת חובה ופינוי. החימום, האוורור והמיזוג בבניין מסופקים על ידי מערכת מיזוג אינוורטר VRV בנוי במלואו עם קירור וחימום על ידי DAIKIN, עם אידוי ישיר, עם יחידות פנימיות מותקנות להרכבת תקרה נסתרת.

המבנה בנוי מחזית מאווררת בבידוד צמר מינרלי, והגג השטוח מבודד חמים, קיטור והידרו המבטיח איכות ועמידות. החלונות עשויים מחלונות זכוכית ברמה גבוהה Sch? ושות' עומדות לרשות הדיירים שלוש מעליות פנורמיות מהיצרנית המובילה בעולם שינדלר. הפעלה ינואר 2022

הנכס מתאים למגורים בכל ימות השנה. השילוב של פארק טבעי עם מיני עצים וחוף ים יפהפה הופכים את הצעת המכירה של דירה זו לייחודית. מגיע עם כל הריהוט והציוד הזמינים.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB