מכירה אחר (קרקע), Harmanli, Haskovo, בולגריה, Leshnikovo

מכירה - Cod. 43004

  • טיפולוגיה: אחר (קרקע)
  • אזור: 3507 m²
  • חדרים: 3507 m²
  • רצפה: 03507 m²

אני מוכר מגרש בהסדרה - 3,507 מ"ר. אזור ;
עם הרבה חשמל ומים; ובכן, גישה בכביש סלול; פנורמי, מתאים למגורים, לבית קיץ, לבתי עץ טרומיים, לבתי כיפה, לבנייה מאסיבית, למטרות עסקיות או תעשייתיות, לייצור חקלאי וכו', עם מסמכים מסודרים, בעלים יחיד.
ממוקם במרכז כפר קטן, אך בשל גודלו העצום שקט, שליו ויפה במיוחד. השטח עשיר, פורה ונקי (לא היה בשימוש יותר מ-50 שנה!)
בכפר עצמו יש תקשורת אינטרנט וטלפון; אין בעיות עם חשמל ומי שתייה; יש חנות מכולת לצרכים בסיסיים ובר מצויד גם במצרכים; ליד העירייה הראשית כ-12 ק"מ, לעיירה האזורית - 40 ק"מ; ליוון וטורקיה - כ-30 ק"מ; טבע יפהפה, שקט, סדר, תושבים אך ורק בולגרים ופינים; ליד אתרים ומקומות תיירותיים והיסטוריים. בבניין העירייה מתנ"ס משוחזר, אולמות חדשים, אולם תיאטרון ואולמות נוספים למגוון אירועים; כמו כן החל הליך שיקום הכנסייה הקטנה משנת 1881, שהוכרזה כאנדרטה תרבותית; שוחזרה מזרקה עם מים מרפאים, עם שקתות רבות מאבן שיש, עם ביתן, מגרש משחקים גדול מאבן, פינת ילדים, שנפתחה השנה באופן רשמי; מקום לקמפינג, התכנסויות, חגיגות אירועים, הנהר מציע גם מקומות רבים לדיג, הליכה, בכלל, קרבת הטבע, יערות העלים, כרי הדשא העשירים בעשבי תיבול, פטריות ופרחים, מציעים שמחה אמיתית וזה כל יום מחיים אמיתיים ללא רעשים מיותרים (ליתר דיוק, ללא רעשים כלל). תושבי הכפר אדיבים וחברותיים, בלי פשע, ראש עיר רציני, בלי שחיתות, בלי חיות נטושות ועוד הרבה מאפיינים, שאינם מוזכרים הרבה כמידע, אבל כולנו יודעים ומעוניינים לקנות נכס מסוג זה. . אין מזבלות וקבורה של חומרים רעילים, אין תעשיות ומפעלים, אין כבישים מהירים שיעמידו את השמועה למבחן, אין שדות תעופה,... בקיצור, אין הגזמות, המקום כל כך אותנטי ומציע חיים כל כך שלווים מכל מקום. נקודת מבט. שבקלות תחשוב שאתה חולם חלום נפלא. מחיר הנכס - 16,000 יורו, מיקום - כפר לשניקובו, קומונה. הרמנלי. למעוניינים נא לכתוב בפרטי.
תיאור התמונות לפי סדר הפרסום:
1, 2 ו-3 - הנכס המצולם לאורכו מדרום לצפון; מצפון-דרום ויציאה מדרום
התמונות הנותרות לקבלת מושג קצר על הסביבה והטבע; הטבע נגיש פשוטו כמשמעו על ידי פתיחת שער הכביש. אתה לא צריך טרקים ארוכים כדי להגיע לנהר, סלע, גבעה, יער... אתה פשוט בתוכם.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB