מכירה אחר (מסחרי), Shumen, Shumen, בולגריה, Novi Pazar city, Novi Pazar Municipality, Shumen Province, 9900

מכירה - Cod. 31449

  • טיפולוגיה: אחר (מסחרי)
  • אזור: 8325 m²
  • חדרים: 1
  • רצפה: 1

שטח הנכס בשטח של 8325 מ"ר, הכולל מבנה בשטח נטו של 1123 מ '.
מיקום: נובי פזאר, עיריית נובי פזאר, מחוז שומן
הנכס נמצא באזור התעשייה הצפוני של העיר נובי פזאר. הוא ממוקם לאורך כביש מדרגה שנייה, לכיוון הכפר Pamukchi. הכניסה נמצאת מיד ליד כביש האספלט.

תיאור הנכס:
האחוזה הקרקעית שבה ממוקם הבניין מוקפת בגדר תיל עם עמודי בטון. בכניסה לבית יש שער מתכת. בסביבות 4000 מ"ר של הנכס מכוסים על ידי אספלט. במוצרי השכנים יש חלב.
אלמנטים של תשתיות נבנו בתוך השטח של הנכס, אלה אספקת מים, חשמלית וכביש עמיד. ניתן להגיע בקלות אל המלון באמצעות כלי רכב. העלילה נמצאת בצורה הנכונה ובשכנותיה של כביש אספלט מדרגה שנייה ממערב.

תיאור המבנה:
יש מבנה תעשייתי בן קומה אחת עם מבנה בטון מזוין טרומי המורכב מקורות וינלנד, עמודות וחלופות בידוד תרמיות שאינן נושאות. הבנייה היא במצב רגיל עבור תקופת ההפעלה שלה. אין שברים או נזק על אלמנטים הנושאים העיקריים. הבניין הוא אולם תעשייתי בן קומה אחת עם רצפת בטון, קירות מטויחים וצבועים ותקרה עם מבנה גלוי. בתוך האולם יש חדר משותף עם שטח של כ 20 מ"ר, כולל חדר המשתנה. חדר האמבטיה כולל מקלחת ושירותים, עם שטח של כ 9 מ"ר. החלק החיצוני של הבניין מטויח. דלת הכניסה לבניין היא אוטומטית, תרמית מבודדת וחתךית. הגג עבר לאחרונה שיפוץ מלא עם לוחות בידוד תרמי ואיטום חדש. הקירות יש לוחות בידוד. החלונות השתנו לחלוטין עם חלונות PVC. הדלתות עשויות אלומיניום. יש אספקת חשמל אינסטלציה ההתקנה זמין באתר. השטח שנלקח על ידי הבניין הוא 1123 מ"ר.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB